Науково-дослідний центр Оріфлейм |
Науково-дослідний центр Оріфлейм Досвід Oriflame в косметичній індустрії налічує більше 40 років. Наша продукція увібрала в себе найкраще, що є в природі і сучасній науці. Всі знання, отримані за чотири десятиліття, зберігаються у Науково-дослідному центрі Оріфлейм з офісами в Дубліні (Ірландія) і Стокгольмі (Швеція). У наукову команду Центру входять більше ста вчених та експертів, що займаються дослідженнями шкіри, клінічним тестуванням, розробкою нових формул і продуктів, мікробіологією, токсикологією, екологією, а також питаннями, пов'язаними з міжнародним законодавством в косметичній індустрії. Основна діяльність Центру в Дубліні зосереджена на розробці нових продуктів. Наші експерти створюють і клінічно перевіряють формули високої ефективності, забезпечуючи захист авторських прав по всьому світу і безпека продуктів таких категорій, як засоби по догляду за шкірою, декоративна косметика, аромати і засоби особистої гігієни. Ці проекти є короткотерміновими, тривають від 1-го року до 3 років. У Стокгольмі експерти працюють над створенням унікальних технологій в області досліджень засобів по догляду за шкірою класу люкс. Такі дослідження проводяться на клітинному рівні і займають набагато більший час - від 3 до 7 років. |
|
Оріфлейм - друг тварин Оріфлейм пишається своїм гуманним ставленням до тварин. Компанія не використовує інгредієнтів тваринного походження, отриманих насильницьким шляхом, не тестує продукцію на тваринах і не користується послугами посередниками, які це роблять. Така сировина, як молоко, мед, ланолін, віск або натуральний волосся ми отримуємо, не завдаючи шкоди тваринам. Компанія підтримує вето на проведення експериментів над тваринами в дослідницьких цілях і дотримується сьомого поправки Директиві ЄС про заборону тестування готової косметичної продукції на тваринах. Ці норми забезпечують баланс між гуманним ставленням до тварин та споживчої безпекою продукції. Наступним кроком у цьому напрямку стане введення заборони на тестування косметичних інгредієнтів на тварин, ініціатива якого запущена в березні 2009 року. Оріфлейм несе місію гуманного ставлення до тварин і є активним учасником досліджень альтернативних методів тестування продукції. |
|
Філософія компанії Протягом 40 років філософія компанії залишається незмінною: • Бездоганна шведське якість за доступними цінами • Натуральні інгредієнти рослинного походження і строгі стандарти виробництва • Високі етичні норми та екологічна чистота
Продукція Оріфлейм
Асортимент Оріфлейм широкий і різноманітний. Компанія пропонує понад 900 найменувань, третина з яких складають новинки, що з'являються щороку. Всі продукти Оріфлейм тестуються в лабораторіях для забезпечення безпеки, ефективності і якості. Косметика і парфумерія Оріфлейм не тестується на тваринах.
|
|
|
|
|